Dodano produkt do koszyka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Książka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Wydawca: PWE

Cena: 59.90 zł 55.71 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55.71 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór w Księgarni 0.00 zł brutto
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Autorzy
Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Język
polski
Wydawnictwo
PWE
ISBN
9788320822595
Rok wydania
2017
Wydanie
5
Liczba stron
240
Oprawa
Miękka
Format
16.2x23.7cm
Ciężar
0.44 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Księgarnia "Na Zapleczu"
ul.Piastowska 33/2
48-200 Prudnik
NIP: 9542752126

(77) 4362874 pon.-pt. 9-16, sob. 9-13
ksiegarnia@nazapleczu.pl