Dodano produkt do koszyka

Innowacje społeczne w teorii i praktyce

Książka

Innowacje społeczne w teorii i praktyce

Januszkiewicz Katarzyna,Rogiński Mikołaj

Wydawca: MT Biznes

Cena: 59.90 zł 55.71 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55.71 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór w Księgarni 0.00 zł brutto
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: ubóstwo, wykluczenie, zmiany klimatyczne. Upatruje się w nich również szansy na integrację przedstawicieli akademii, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego i prywatnego. Współczesne podejście do innowacji społecznych obejmuje szeroki wachlarz działań i koncepcji, zróżnicowanych pod względem charakteru i zasięgu. Także różne dziedziny nauki – od psychologii, nauk o zarządzaniu i jakości, po socjologię – próbują analizować innowacje społeczne pod kątem ich wpływu na jednostki, grupy i społeczeństwa. Równocześnie realizowane są liczne projekty, które przynoszą realne korzyści ich interesariuszom. Monografia jest próbą ukazania od strony teoretycznej i praktycznej innowacji społecznych. Składa się z ośmiu rozdziałów podzielonych na dwie części. Pierwsza część zawiera trzy rozdziały, w których autorzy ujęli innowacje społeczne z perspektywy ogólnej. W drugiej znalazło się z kolei pięć rozdziałów poświęconych konkretnym rozwiązaniom z tego obszaru. Publikacja ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Z pewnością będzie cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych współczesnymi koncepcjami zarządzania, socjologią czy ekonomią. Może także stanowić inspirację dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe w obszarze nauk społecznych.

Autor
Januszkiewicz Katarzyna,Rogiński Mikołaj
Język
polski
Wydawnictwo
MT Biznes
ISBN
9788381756907
Rok wydania
2024
Wydanie
1
Liczba stron
180
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Format
16.5x23.5cm
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Księgarnia "Na Zapleczu"
ul.Piastowska 33/2
48-200 Prudnik
NIP: 9542752126

(77) 4362874 pon.-pt. 9-16, sob. 9-13
ksiegarnia@nazapleczu.pl