Książka
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Cena: 52.00 zł
48.36 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48.36 zł
Koszty dostawy:
- Odbiór w Księgarni 0.00 zł brutto
- Poczta Polska 9.50 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
- Orlen Paczka 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
- Autorzy
- Majchrzak-Lepczyk Justyna, Rosak-Szyrocka Joanna, Sokół Aneta
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- CeDeWu
- ISBN
- 9788381023245
- Rok wydania
- 2021
- Liczba stron
- 162
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt