Dodano produkt do koszyka

Marketing sportu

Książka

Marketing sportu

Sznajder Andrzej

Wydawca: PWE

Cena: 64.90 zł 60.36 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 60.36 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór w Księgarni 0.00 zł brutto
  • Poczta Polska 9.50 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Autor
Sznajder Andrzej
Język
polski
Wydawnictwo
PWE
Rok wydania
2015
Wydanie
3
Liczba stron
310
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Format
16.2x23.6
Ciężar
0.49 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Księgarnia "Na Zapleczu"
ul.Piastowska 33/2
48-200 Prudnik
NIP: 9542752126

(77) 4362874 pon.-pt. 9-16, sob. 9-13
ksiegarnia@nazapleczu.pl