Książka
Marketing sportu
Sznajder Andrzej
Wydawca: PWE
Cena: 64.90 zł
60.36 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 60.36 zł
Koszty dostawy:
- Odbiór w Księgarni 0.00 zł brutto
- Poczta Polska 9.50 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł brutto
- Orlen Paczka 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
- Autor
- Sznajder Andrzej
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- PWE
- Rok wydania
- 2015
- Wydanie
- 3
- Liczba stron
- 310
- Oprawa
- Kartonowa Foliowana
- Format
- 16.2x23.6
- Ciężar
- 0.49 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt